SKU گرده گل ایرانی Category Brand:بهار هانی

گرده گل ایرانی 100 گرمی

۱۳۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

گرده گل چیست؟

گرده گل محصولی زرد رنگ است که توسط زنبور عسل تولید می شود. این محصول خواص بی شماری دارد و می تواند بسیاری از بیماری ها و امراض را درمان کنید. شما می توانید این گرده را به راحتی بر روی گل مشاهده کنید ولی نمی توانید این محصول را ابرداشت کنید و این کار تنها باید توسط زنبور عسل صورت گیرد.

نحوه جمع و آوری گرده گل

گرده گل ماده ای چسبناک است که به پاهای زنبور عسل در حین پر کردن سبد عسل می چسبد. در این حالت زنبور عسل با استفاده از بزاق دهان خود گرده را مرطوب می کند. زنبورداران برای بدست آوردن گرده خام در ورودی کندو تله قرار می دهند. این گرده گل خواص بسیاری دارد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای بدست آورد یک قاشق چای خوری گرده گل یک زنبور عسل در ماه باید روزی هشت ساعت کار کند تا بتواند این مقدار کم را بدست بیاورد. بنابراین این گرده ارزش و اهمیت بسیاری دارد.

گرده گل ایرانی

گرده گل توسط زنبور عسل از پرچم گلها جمع آوری می شود و غذای زنبورهای جوان است و از کامل ترین خوراکی های طبیعت محسوب می شود زیرا تقریبا تمام مواد مغذی مورد نیاز انسان را شامل می شود. خواص این محصول زنبورعسل سرشار از پروتئین ها (حدود ۴۰ درصد پروتئین)، اسید آمینه های آزاد و ویتامین ها از جمله B-complex و اسید فولیک است. ضمنا گرده گل گاها غذای کامل خوانده می شود که خواص پر شماری وفوق العاده ای برای بدن انسان دارد،حاوی بیش از ۹۶ نوع ماده مغذی است.ارزش غذایی گرده بسیار بالا است . دانه گرده از نظر رنگ تنوع زیادی دارد رنگ گرده تحت شرایط محیطی و تنوع گیاهی تیره یا روشن می باشد .گرده گل به عنوان مهمترین منبع پروتینی جیره غذایی زنبورعسل مطرح است. همچنین گرده گل حاوی مواد معدنی بسیاری است بیشترین عناصر موجود در دانه گرده پتاسیم ،فسفر ،کلسیم ،آهن ،منیزیم مس ،منگنز، ید ،سدیم است. در دانه گرده ویتامین های فراوانی وجود دارد که اغلب آن ها محلول در آب هستند مهمترین ویتامین های موجود در گرده می توان از تیامین ،بیوتین ،نیاسین ،ویتامین های.A.k نام برد .دانه گرده ممکن است به اشکال مختلف دیده شد.

گرده گل تقلبی

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که اطلاعات کاملی در خصوص گرده گل ندارید و از خود بپرسید گرده گل چیست ؟ در واقع عسلی که شما مصرف می کنید از همین گرده گل تهیه شده است. برخی از گرده های گل طبیعی و برخی دیگر تقلبی هستند. برای این که بتوانید گرده گل تقلبی را تشخیص دهید باید مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید.

تشخیص گرده گل تقلبی یک علمی کاملا تجربی است و هیچ آزمایشگاه و یا مکانی نیست که بتواند گرده های اصل را از تقلبی تفکیک کند. در واقع گرده گل اصلی ترین غذای لاروهای زنبور می باشد. محل زندگی این زنبورها در داخل کندو بوده و زنبورهای کارگر وظیفه دارند غذای این زنبورها را تامین کنند.

برای خواندن مطالب درمورد عسل طبیعی:

 

معرفی گرده گل

گرده گل فرآورده ای است که به وسیله زنبور عسل به تولید می رسد و همچون خواص دارویی دارد. این گرده حکم غذا را برای زنبورهای جوان ایفا می کنند. زنبور عسل این مواد غذایی را با خود به کندو حمل می کنند و شکل و رنگ متفاوتی دارند. گرده های تولید شده توسط زنبورها خواص بسیار زیادی دارند و می توانند برای بدن بسیار مفید واقع شوند به همین دلیل بسیاری از پزشکان از این گیاه دارویی برای ساخت داروهای کمکی استفاده می کنند.

عوارض گرده گل

شاید با وجود این که می دانید گرده گل یکی از پرخاصیت ترین محصولات طبیعی است، گمان کنید که می توانید به صورت آزادانه از این محصول طبیعی استفاده کنید و از عوارض آن غافل شوید. عوارض گرده گل چیست؟ این سوالی است که بسیاری از افراد از ما می پرسند. گرده گل عوارض متعددی دارد که بروز آن به سیستم بدنی هر فرد بستگی دارد. در ادامه برخی از این عوارض را به صورت مختصر به شما عنوان خواهیم کرد.

گرده گل حساسیت زا بوده و ممکن است برخی از افراد در برابر آن واکنش نشان دهند. بنابراین ایجاد آلرژی را می توان یکی از مهم ترین عوارض گرده گل دانست. افرادی که به فصول مختلف سال خصوصا فصل بهار و پاییز که فصل گرده افشانی است حساسیت دارند، به احتمال بسیار زیاد به گرده گل نیز آلرژی پیدا خواهند کرد. بنابراین مصرف بیش از اندازه گرده گل می تواند آلرژی زا باشد.

مصرف گرده گل برای کودکان توصیه نمی شود. زیرا سیستم بدنی کودکان حساس بوده و ممکن است در برابر مصرف این گرده از خود مقاومت نشان دهد. به عنوان مثال برخی از کوکان با مصرف این عنصر طبیعی کهیر زده و التهابات آزاردهنده ای را تجربه می کنند. همچنین تنگی نفس و شوک نیز از دیگر عوارضی است که گرده گل بر بدن کودکان می گذارد.

از دیگر عوارضی که گرده گل می توانید داشته باشد، برای خانم های باردار است. خانم های باردار خصوصا در ماه های اول دوران سخت و حساسی را طی می کنند و با توجه به آلرژی هایی که این عنصر تولید می کند، همواره توصیه می شود که در دوران بارداری از این مواد استفاده نکنند. زیرا هر گونه واکنش به این گرده می تواند سلامت مادر و جنین را با مشکل روبرو کند.

نحوه مصرف گرده گل

مصرف گرده گل در صبح و به صورت ناشتا می تواند تاثیرات بیشتری بر روی بدن داشته باشد.

این گرده را می توانید برای تهیه دسرها به کار ببرید.

همچنین امکان استفاده از این گرده بر روی سالاد نیز وجود دارد.

شما می توانید مقداری از این محصول را بر روی عسل نیز پاشیده و سپس مصرف کنید.

نگهداری گرده گل

یکی از مهم ترین نکات مراقبتی گرده گل که همواره باید مورد توجه قرار گیرد این است که این گرده در برابر رطوبت حساس بوده و نباید بیشتر از ۵ درصد رطوبت ببیند. به همین دلیل برای نگهداری این گرده بهتر است آن را در بسته بندی های محکم قرار داده و در جای خشک و خنک بگذارید. همچنین برای نگهداری این محصول می توانید به روش های زیر نیز عمل کنید.

مخلوط کردن گرده با عسل

قرار دادن آن در داخل ظرف در بسته

قرار دادن گرده در داخل یخچال و یا فریزر

عدم گذاشتن این گرده در برابر نور خورشید

برای خواندن مطالب درموردعسل طبیعی کوهستان :

قرص گرده گل

با توجه به خواص بسیار زیاد گرده گل بر روی بدن، پزشکان آن را در قالب یک قرص به بیماران خود ارائه می کنند. یکی از مهم ترین و شگفت انگیزترین گرده گل سرکوب هوس ها و افزایش انگیزه می باشد. به همین دلیل بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد این قرص را به بیماران خود تجویز می نمایند. البته این تنها یکی از خواص قرص گرده گل است و این قرص می تواند فواید بسیاری را برای بدن شما به دنبال داشته باشد. بنابراین شما می توانید یک عدد از این قرص را در روز و ترجیحا پیش از میل کردن صبحانه به صورت ناشتا مصرف کنید تا تاثیرات بهتری و سریع تری بر روی بدن شما داشته باشد.

درمان سرطان با گرده گل

گرده گل دارای مقادیری آنتی اکسیدان هایی همچون کوئرستین، فلانوئیدها، گلوتاتیون و کامپرفرول است که باعث حفظ ایمنی بدن در برابر سرطان می شود. این مواد مفید عفونت ها را از بین برده و زمینه گسترش و رشد تومورها را از بین می برد. سرطان از جمله بیماری هایی است که امروزه در اشکال مختلفی خود را نشان می دهد. به همین دلیل با مصرف هفتگی مقداری از این شهر می توانید سلامت خود را در برابر سرطان تضمین کنید.

مواد مغذی گرده گل

در داخل گرده گل مواد مغذی بسیاری است که در زیر به آن اشاره می کنیم:

کربوهیدرات ها

یکی از اصلی ترین موادی که نزدیک به ۸۵ درصد از مواد مغذی گرده گل را تشکیل داده است، کربوهیدرات ها می باشد. فروکتوز، ساکارز و گلوکز از جمله اصلی ترین مواد مغذی این محصول به شمار می رود. مشکلات بیولوژیکی بدن با استفاده از این مواد قابل تنظیم است.

چربی ها

مقدار ۱ الی ۱۰ درصد از گرده گل را چربی ها تشکیل داده است. با مصرف این ماده مغذی اسیدهای چرب تجزیه و تحلیل می شود و از این رو برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد.

پروتئین ها

همان طور که می دانید وجود پروتئین در بدن برای سلامتی الزامی است. در داخل گرده گل مقدار قابل توجهی پروتئین وجود دارد که می تواند بسیاری از نیازهای بدن را تامین نماید. بنابراین شما با مصرف گرده سلامتی خود را باز یابید.

ویتامین ها

از دیکر مواد مغذی قابل توجه در داخل گرده ها می توان به ویتامین ها اشاره کرد. در داخل گرده گل مقدار قابل توجهی ویتامین c، ویتامین E و ویتامین B3 وجود دارد. درصد این ویتامین ها در هر نوع گرده گل متفاوت است ولی این ماده مغذی می تواند برای بدن واید بسیاری را به دنبال داشته باشد.

تاثیر گرده گل برای ورزشکاران

گرده گل سرشار از مواد مغذی است و از این رو نوعی عنصر طبیعی و انرژی زا به شمار می رود. مصرف این عنصر می تواند انرژی مورد نیاز ورزشکاران را در طول روز تامین کرده و به آن ها کمک کند تا در برابر خستگی از خود مقاومت نشان دهند. بنابراین بسیاری از ورزشکاران گرده گل را در برنامه روزانه خود جای خواهند داد تا بتوانند به خوبی از پس تمرینات سنگین بربیایند.

مقوی قلب

کلسترول و چربی خون می تواند بر روی قلب تاثیرات منفی گذاشته و خطرات ناراحتی قلبی را افزایش دهد. حال شاید با خود فکر کنید که گرده گل می تواند چه تاثیری بر روی قلب بگذارد. مصرف گرده گل اجازه نمی دهد که میزان کلسترول خون افزایش یابد و از این رو به سلامت آن کمک خواهد کرد.

چاقی صورت

یکی از خواص شگفت انگیز گرده گل، تاثیر آن بر روی چاقی صورت می باشد. این گرده آبرسانی قوی بوده و می تواند به خوبی تمامی لکه های پوستی را از بین ببرد و صورت شما را صاف و درخشان کند. بنابراین این عنصر ماسکی بسیار قوی برای پوست بوده و با از بین بردن لکه های قهوه ای پوست و همچنین چین و چروک های پوستی، زیبایی و شادابی را برای آن به ارمغان می آورد. حال باید بدانید که ارتباط چاقی صورت و گرده گل چیست ؟ صورت یکی از اعضای مهم بدن است که به صورت مستقیم بر روی زیبایی تاثیر می گذارد. گرده گل به خوبی می تواند شادابی پوست را به شما باز گرداند. این عنصر آبرسانی قوی بوده و بدین طریق حجم صورت را افزایش می دهد و باعث چاقی آن می شود.

تشخیص گرده گل اصل

تشخیص گرده گل اصل از تقلبی یکی از مهم ترین مسائلی است که می تواند به شما کمک کند که انتخاب درستی از گرده گل داشته باشید. گرده گل با استفاده از ویژگی هایی همچون شکل ظاهری، بو، مزه و رنگ قابل تشخیص است ولی تفاوت گل اصل و تقلبی به اندازه ای نیست که هر فردی بتواند آن را شناسایی کند. گرده گل اصل ساچمه ای شکل بوده و رنگ روشنی دارد. ولی گرده گل چینی شکلی پودری داشته و تلخ مزه می باشد. رنگ این گرده نیز تیره بوده و شفافیت گرده اصل را ندارد.

قیمت گرده گل

یکی از فاکتورهای مهم افراد در هنگام خرید قیمت گرده گل است. آیا می دانید که عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت گرده گل چیست ؟ چینی و ایرانی بودن و حجم گرده گل دو عامل بسیار مهم بر روی هزینه گرده گل می باشد. برای این که گرده گل را به صورت اصل و با هزینه مناسب تری خریداری کنید باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. جهت استعلام قیمت گرده گل تنها کافیست با بهار هانی تماس بگیرید.

خرید گرده گل

در بالا به روش تشخیص گرده گل اصل و تقلبی اشاره کردیم. بنابراین اولین نکته ای که در هنگام خرید این محصول باید مورد توجه قرار دهید، اصل بودن این محصول می باشد. خرید گرده گل این امکان را به شما می دهد که بسیاری از بیماری های خود را به روش طبیعی و با هزینه ای پایین درمان کنید. جهت سفارش گرده گل اصل و باکیفیت از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش بهار هانی تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و سفارش شما را ثبت کنند.

 

سوالات متداول :

نحوه مصرف گرده گل چگونه است ؟

مصرف گرده گل در صبح و به صورت ناشتا می تواند تاثیرات بیشتری بر روی بدن داشته باشد.

قرص گرده گل چیست ؟

با توجه به خواص بسیار زیاد گرده گل بر روی بدن، پزشکان آن را در قالب یک قرص به بیماران خود ارائه می کنند.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت گرده گل چیست ؟

چینی و ایرانی بودن و حجم گرده گل دو عامل بسیار مهم بر روی هزینه گرده گل می باشد.

 

اطلاعات بیشتر

وزن گرده گل

وزن 100 گرمی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گرده گل ایرانی ۱۰۰ گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button